En beställning från H&M

För ett par dagar sedan gjorde jag en beställning hos H&M då de har rea just nu och det var bara rea-plagg som jag klickade hem och de ser ni här nedan. Jeansen är jag inte hundra på, har varit sugen på ett par utsvängda jeans ett tag men det är inget jag varit sugen att lägga flera hundra på så när jag fann dessa för 60 kr tyckte jag att de var värda att prova. Ska bli väldigt spännande! Och den neongula toppen har jag varit inne på enda sedan jag såg den så jag slog till direkt när den var på rea, hade även en rabattkod så jag fick den för 59 kr. Och enkla vita t-shirts får man aldrig för många av så två i olika modeller fick också följa med. 248 kr med frakt gick hela kalaset på så det känns väldigt bra :)



Men sen har ju dessa skönheter kommit in. Jag kan inte sluta titta och tänka på dem, tycker de är perfekta! Men frågan är om jag skulle använda dem? Jag är ju mer för stora och klumpiga skor men dessa är ju underbara och till sommaren är det ju mycket nätta skor som gäller, kommer jag ångra mig om jag inte beställer dem? Hjälp mig.




Kommentarer

De jeansen har jag med beställt på rean :) de är nästan snyggare i verkligheten tycker jag. Tyvärr är mina lite små, men snaaart ska de nog passa!



Skorna är förresten heelt underbara! Hade jag kunnat gå i sån klack så hade jag nog köpt dem.

Fina fynd.

Har också kollat in de skorna, så fina. Funderar även på liknande på Zara eller Nelly i vitt eller liknande, men just den modellen är ju såå läcker!


Kom ihåg






Trackback