4. Får dig att le

Något som verkligen får mig att le är att kika i mina fotoalbum, gå tillbaka i tiden och minnas. Det var för något år sedan som jag började framkalla mina bilder och sätta in dem i album och sedan dess har jag fortsatt med det. För mig är en helt annan känsla att kika på "riktiga" bilder än bilder på datorn, en betydligt bättre känsla.



En bild från sommaren 08 då jag för första gången flög utomlands ensam. Jag flög till Schweiz för att vara barnflicka några dagar i veckan till en familj i ca 2 månader men var ledig en vecka i sträck och då flög jag till Berlin/Tyskland för att hälsa på min vän Sandra som bodde där då, det är vi som är på bilden.



Ett nyårsfirande med min vän Hanna.



Förra februari bokade familjen en sista minuten då vi flög till Lanzarote.



Ett besök i Göteborg hos Therese.




Kommentarer

Kan du inte berätta vart du köper dina fotoalbum? :D Har varit sugen riktigt länge nu på att skaffa en, men hittar aldrig något fotoalbum att köpa...

Ida Björnfot; Jag har köpt mina fotoalbum på Bo Ohlsson då de sålde 3 st för 99 kr tror jag det var :) Men har sett liknande eller likadana på Rusta eller om det var Ö&B.


Kom ihåg






Trackback