THYME FOR GINGER

Hejsan.  Här på Formexmässan finns en hel del montrar som har hur fina grejer som helst och en av dem är Thyme for Ginger! Jag har varit och kikat i montern ett antal gånger nu och fick lov att fota och lägga upp de här bilderna. Egentligen så är det väskor de säljer (några få smycken också) och dom är väldigt snygga, fransar, peacemärken, skinn, mocka, fjädrar osv men det jag fastande allra mest för var de här ramarna som de har i montern. HUR FINA!!!?!!??! Jag älskar dem, jag skulle kunna göra inbrott för att få äga dem. De är snygga och unika. Jag måste nästan prova på att göra något liknande själv, undrar bara var man kan få tag på så fina fjädrar som inte kostar multum, det blir nog det stora problemet. Om inte annat får jag kika på de här bilderna och drömma mig bort.



Som sagt, ramarna är to die for men deras sortiment av väskor är inte långt ifrån, spana in deras kollektion här så förstår ni vad jag menar. Och här kan ni spana in deras facebooksida.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback