Sommarens...

Jag har gjort en lista med grejer som varit bra i sommar, eller sommarens bästa skulle man väl kunna kalla det.

Sommarens snyggaste outfit, jag verkligen störtälskar den här klänningen tillsammans med jeansvästen!



Sommarens bästa bild togs på en familjeutflykt bland en massa kor.



Sommarens godaste glass är helt klart Sin 30 då man får kulglass, mjukglass, grädde, topping och strössel!



Sommarens bästa fynd är utan tvekan min skinnjacka som fyndades på en loppis för 300 kr.



Det bästa med sommaren har varit alla loppisar och loppisfynd, som jag har fyndat.



Sommarens bästa dag ägde rum i början på augusti då Therese var här nere och hälsade på. Vi var på Stenshuvud hela dagen och solade och hade det gött, sedan åkte vi till Simrishamn där vi strosade omkring tills vi bestämde oss för att äta världens godaste grillbuffè på Hotell Svea.



Sommarens mest använda plagg är dessa midjehöga jeansshorts.



Sommarens mest använda skor är helt klart mina favoritklackar (om man ser till outfitbilderna och inte verkligheten).



Sommarens godaste är utan tvekan den här underbara cheesecaken!



Om någon av er gör en likadan eller liknande lista så lämna en länk till mig då så jag kan spana in den :)



Kommentarer

vilka mysiga o härliga bilder hörru!!:) ser trevligt ut!

sv. ah, okej!;) hehe, jag tycker att de är svårt att hitta sin personliga stil faktiskt :) kram

» Ida

Åh underbart! Kan det inte vara sommar hela tiden?

håller absolut med om att det var sommarens bästa dag och att cheesecaken va sommarens godaste :D

underbart inlägg!


Kom ihåg






Trackback