Snygga vardagsskor

Jag tycker att nelly.com har fått in ett par snygga vardagsskor. Och som vi alla vet är ju vintern (tyvärr!!!!) på gång och då blir det inte lika lätt att gå i klackar, inte då det är snö på marken eller halt i alla fall. Skor som de här nedan är perfekta då (om det inte är för kallt) om man fortfarande vill ha snygga skor på sig för annars är ju riktiga vinterskor såklart de bästa! Jag kanske helt enkelt ska säga att det här är höstskor i stället för ju mer jag skriver om vintern desto sämre vinerskor verkar de här vara, haha. Mina favoriter är nog de som är nere till höger, gillar den modellen mest. Gillar ni någon av dessa?








Kommentarer
» Hanna

De till höger längst ner är skitsnygga! Inte så himla dyra heller ju :)

Jag hjälper gärna till att fixa det ni hade tänkt er! :) Men just nu i veckan har jag inte tid, kan kanske göra det i helgen i så fall.

Men skriv upp i ett mejl eller så vad ni vill ska fixas så kan jag fixa det åt er när jag är lite ledig! :D



Kram Josefine

» Elin

Ooh, var kommer 399-bootsen ifrån? :D

Gillar de längst upp till höger bäst!


Kom ihåg






Trackback