Second hand shopping

Hejsan! I morse så drog jag och mamma in till stan för att gå på loppisen i Suckarnas gång. Man märker sån stor skillnad nu mot för mitt i sommarn för idag var det mycket mindre utställare än vanligt så jag tänkte att om jag skulle ha tur kanske jag skulle hitta något enstaka fynd men det blev flera!

Här är en liten titt på vad jag fick med mig hem. Köpte även en del andra grejer men det var inte till mig utan till brorsan och en tjej i hans klass.

155 kr betalade jag för allt och fick då ett par kängor, två snygga t-shirts (oanvända), en väska (oanvänd), en jeansjacka och en LP-skiva. Förmodar att ni kanske vill se bättre bilder på grejerna? Ska fixa det nu under helgen.



Efter loppisen åkte jag och mamma till några vänner där vi blev i några timmar, dom bor så himla härligt till!



Ha en trevlig lördag :)



Kommentarer

Sista


Kom ihåg






Trackback