Second hand-shopping del 2

Så, här kommer resten av det som jag köpte på loppisarna i lördags. Den här super duper dunder fina servisen blev jag förälskad i vid första ögonkastet, jag verkligen älskar den! Färgerna, formerna, storleken, allt. Den är dessutom i toppkvalité med inte minsta lilla skavank och vet ni vad jag fick betala..? 50 kr för hela alltet, inte ens 5 kr per kopp/fat. Klädmässigt så klär jag mig ju oftast lite hårdare/rockigare MEN när det kommer till inredning så är jag en sucker för vackra pastellfärger och retro. Ni anar inte hur mycket jag ser fram emot att få inreda mitt eget place när den dagen kommer, jag vill att det ska kännas som man kliver in till 50/60-talet (med moderna inslag). Men tillbaka till servisen, jag är kär, speciellt i det turkosa och ljusrosa porslinet.



En färgglad filt som ska göras om till en poncho, 13 kr.



Ett par Levis-jeans som ska klippas av till shorts, 15 kr.



Så, det var resten av mina fynd.



Kommentarer
» Ida

Det där var verkligen ett fynd !

Servisen var hur fin som helst ju..



Vilka söta koppar

Jättefin service!!

Ah servisen är underbar!!


Kom ihåg






Trackback