Second hand-shopping del 1

Tänkte visa en del av det som jag shoppade på loppisarna i lördags och jag måste säga det att jag är super nöjd!

Jag har ju ett par kängor sedan ca ett år tillbaka som jag alltid använder men de är inte i äkta skinn och det syns då de redan är ganska nötta, så när jag fann dessa blev jag väldigt glad. Det är ett par Tretorn kängor i äkta läder som är 30 år gamla. Dom är som sagt gamla men det syns absolut inte, jag skulle kanske gissat på några månader. Det bästa förutom att de satt som en smäck är att jag fick dom för 120 kr, det är ju ingenting för snygga äkta skinnkängor!


En tröja/skjorta för 15 kr (den är helsvart).


En väska för 10 kr.


Vad tycker ni?



Kommentarer

Var absolut i min smak,snyggt! :D

Awesome!

Är lite smått avundsjuk på dig,har letat länge efter sånna skor men alla är så dyra och så kommer du med ett prima par för bara 120 kr ;) hihi

» Ida

dom var ju jättesnygga, skorna ! vilken tur du hade :)

» sara

otroligt snygga skor, även skjortan var snygg!

» Diana

Älskar skorna! 30 år ojoj, dom var ju skitsnygga! Vilket kap!

» Layla

Nice fynd! :P

Vilka fynd :)


Kom ihåg






Trackback