Renar

Den här outfiten fotades faktiskt i Kristianstad när jag var där senast men jag har tydligen glömt att publicera bilderna. Det är kanske inte en av mina snyggaste outfits men ibland tycker jag att det är skönt att skippa det som är snyggast och i stället köra på det som är skönast (fast lite snyggt kan det ju ändå få vara, hihi). Den här tjocktröjan med renar på tror jag kommer bli välanvänd i vinter då det är en av de skönaste tröjorna som jag äger, fyndad för 15 kr dessutom!


Skor//Bo Ohlsson, 249 kr
Byxor//Second hand, Röda korset i Simrishamn ca 10 kr
Tröja//Second hand, loppis ca 15 kr
Hatt//H&M, 99 kr
Väska//Second hand, loppis 20 kr



Kommentarer
» ERIKA

Wow, riktigt snygg tröja!

» Bunny

Du som gillar lite annorlunda skor ;D

http://www.tradera.com/HAFTIGAST-Unika-80-tals-pumps-Goth-Rock-Metal-GLAM-auktion_342391_139614076

Grymt söta bilder! (a)

sista


Kom ihåg






Trackback