Outfit första september

Hejsan! Idag har det varit en lång dag men nu är jag äntligen "hemma" igen. Jag har köpt en godispåse och ska snart krypa under täcket för att glo lite på tv innan jag kryper till sängs. Här är min outfit från idag, bilderna är väl inte dom bästa men ni ser i alla fall vad jag har på mig.


Skor//Bo Ohlsson
Jeans//Lindex
Skjorta//H&M
Tröja//H&M
Hatt//H&M

Wow, det här är typ första gången på lääääääänge som jag inte har på mig något som är köpt second hand, det händer inte ofta så se det här som ett historiskt inlägg, haha.



Kommentarer

nämen se där. är nästan i chock ;P trodde nog faktiskt inte att jag skulle se dig i en outfit där inget är shoppat second hand igen. men som vanligt så ser du ju lika bra ut i allt ;D

kraam!

Snygg och mysig tröja.

Riktigt snyggt!


Kom ihåg






Trackback