Min second hand shopping

Här kommer det jag fyndade på loppisen i morse.

Två oanvända t-shirts för 40 kr styck. De är dock i stl XXL så det lär väl bli att ha dem som miniklänningeller så. Får se också om jag har kvar t-shirtärmarna eller om jag gör om dem till linnen. Och för er som inte ser det så är det Elvis Presley och James Dean.



En väska och även den oanvänd, 40 kr.



En jeansjacka för endast 5 kr! (min förra är försvunnen???)



En LP-skiva med två skivor och flera sidor med massor av bilder och text inuti.




Och sist men inte minst, ett par kängor för 10 kr. Haha på första bilden ser det dock ut som att den vänstra skon är huuur lång som helst men den är exakt som den till höger, alltså normallång.



Det var vad jag fick med mig hem, vad tycker ni?



Kommentarer

haha men gud vad konstigt!! hur kunde den se så lång ut?!

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

» Layla

Underbara fynd!

» Elin

Satan vilken snygg väska!

Snygga grejer!

» Hanna

Herreguuuud vad billigt! Älskar väskan och skorna - bra köp!

» anna

vilka bra fynd! :)


Kom ihåg






Trackback