Läsarstilen #54

Idag är det den 24-åriga och sockersöta Hedvig som delar med sig av sin outfit. Ni kan läsa hennes blogg här; http://heddii.blogg.se


Klänning - Bik bok

Hedvig säger; "För mig är inspiration något jag får av allt som omger mig i vardagen, men det viktigaste i slutändan är att det ska vara något jag trivs och känner mig fin i. Oftast faller jag för det enkla, vitt och svart går aldrig ur tiden."

Själv så tycker jag att Hedvig var super fin i den där klänningen och det känns som om det funkar så där "naket", det behövs inga smycken, inga skor, ingen hatt eller vad det nu kan tänkas vara. Själv skulle jag känna mig alldeles för söt för att bara ha klänningen men vissa, t.ex hon passar i det enkla. Jag ser nästan framför mig hur hon springer omkring barfota i gräset vid ett midsommarfirande, haha. Mycket fint!



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

allt bra ?=)

åh,tack så mkt,snällt skrivet=)gillar din väst i senaste inlägget för övrigt,jättesnygg=)


Kom ihåg






Trackback