Jag älskar mig själv

Vilken fin rubrik jag fick till va, haha. Nä men jag tänkte berätta en grej för er som jag älskar med mig själv, nämligen att jag är så kreativt lagd! Jag är så tacksam för att jag fick ärva de kreativa generna! Ni vet väl att jag har en kategori här på bloggen som heter "Kreativt & skapande" där alla kreativa inlägg hamnar, grejer jag pysslat ihop och så?! Sen så finns en del bakverk som jag gjort i kategorin "Ätbart" och sist men inte minst så finns en del samlat i min pysselblogg där jag bloggade för några år sedan. I dessa kategorier så hittar ni väldigt mycket grejer som jag har gjort, allt ifrån kläder, till tavlor och smycken. Jag har samlat ihop ett par bilder på grejer som jag har pysslat ihop.

Kort. Förut gjorde jag jämt massssor av olika kort som jag sedan gav bort eller sålde på julmarknader.



Jag älskar att slå in paket, här är några som jag slagit in.



Jag har gjort en del i trådslöjd, bland annat dessa smyckeshållare.




Jag gick ju design med textil inriktning på gymnasiet där jag lärde mig att sy kläder men jag har även sytt lite annat som väskor, servetter och julstrumpor.



Jag gillar att göra om grejer som t.ex den här vita filten som blev en poncho.



Jag har målat väldigt många såna här tavlor som jag sålde förut.



Jag älskar verkligen att baka vackra bakverk, de får hellre vara snygga än goda, haha.




Jag har gjort smycken i massor, det här är en del av dem.



Så, där ser ni en del av vad jag brukar pyssla med då jag känner mig kreativ. Som ni ser så är det ganska blandat men det jag gillar mest är nog att baka fina grejer och att göra smycken :)
Brukar ni pyssla och vad gör ni då?



Kommentarer
» Ida

men shit tjejen vad duktig du är !!!

Heöt sjukt snygga saker, den där ponchon är fortf en favorit.. =)

» M*

- nice pics!

» chris

du är jätte duktig!

Asså shit vad fina saker!

Sv: Haha,men det är väl lite roligt,nått ska man väl vara bra på ;)

Gillar verkligen den rosa klänningen! :D

» Sara

Men gud vad mycket snyggt! :9

well, I'll could die for your skills haha. ingen tvekan om att du är duktig.



sv: ja, twiday lät ju skitkul.

om man orkar se alla fyra filmerna på raken.

man kanske är helt slut när det väl är dags för breaking dawn? hur skulle det för övrigt funka med ryggen tror du? tål att tänkas på :)



såg tvd idag och gick in och läste ditt inlägg efter. håller med dig om allt haha. fast jag tyckte jättesynd om stefan på slutet när han ringde elena och blev helt tårögt. längtar som tusan till nästa avsnitt nu =)



godnatt<3

» amila

Och vi älskar dig också :)

Louise: Tack så jätte mycket :)

men älska händerna för ringar!!! :D sååå fint!

Måste vara härligt att vara så kreativ på alla möjliga sätt! Härlig känsla också att älska dig själv, det är så det ska vara :D

Kul att du inspirerades av gratängen, bra att utveckla den också :D

Wow, vad duktig du är! Jag är tyvärr skitdalig pa att göra egna saker... :( Ja förutom bakverk da, är utbildad diplomerad konditor!

Hej skulle sjukt gärna vilja ha svar! hur målar du sådana svart vita tavlor vill måla en till min pojkvän ! :D kan du inte länka en beskrivning eller vad som ????? :)

hej, jag har en liten fråga. Vad för slags tyg använde du dig av när du sydde den rosa klänningen? :)

Linnea- Det var över 3 år sedan jag sydde klänningen och köpte därför tyget flera månader innan det så jag har ingen aning om vad det var för tyg, tyvärr.


Kom ihåg






Trackback