Inköp från Formex!

Som jag skrev för någon dag sen så köpte jag en del grejer på Formexmässan. Som utställare där är det strikt förbjudet att sälja direkt till besökarna men oftast så brukar man få köpa grejer utställare emellan vilket jag utnyttjade. Och det bästa är ju att man får köpa till inköpspris vilket är ca en tredjedel av butikspriset, inte dyrt med andra ord. Det här köpte jag;

En Marilyn Monroe lampa.



En James Dean väckarklocka.



Två stora tavlor (40 x 120 cm) med Marilyn Monroe, Elvis Presley, James Dean och en man jag inte vet vem det är.




En nyckelknippa.



Och min favorit, en liten servis med gamla kändisar på.




Jag har hunnit samla på mig en hel del marilyn och Elvis grejer nu, haha. Synd bara att det endast är en liten del som ryms i mitt rum, resten ligger undanplockat till den dag jag flyttar hemifrån.



Kommentarer

Underbara grejer du hittade, älskar 50talets hollywoodstjärnor :D Har en kompis som skulle dö av avundsjuka om hon såg detta :P

sv: nej jag var inte på formex, får bli ett annat år!

» Layla

Jisses, så fina grejer! :O

Jäklar vilka snygga grejer! Jag är jäkligt avundsjuk på tavlorna, dö snygga! ;)

På dom undre tavlorna med stjärnor från förr är det Johnny Cash som är den 4:e personen

Andreas: Jaså är det det.

underbara tavlor!

» Aaron

They were fun things Jen, I'm thinkin' the mystery man in the painting was Humphrey Bogart maybe?

Jag tror att på den första tavlan är det Humphrey Bogart:) Men kan inte vara helt säker.

Aaron: I have no idea but maybe :)

Hej!

Urläckra tavlor, vart har du köpt dom?

Mvh. Susanne


Kom ihåg






Trackback