In my shorts




Skor//Second hand, tradera ca 600 kr
Skinnshorts//Second hand, loppis 40 kr
Tröja//Second hand, röda korset i Simrishamn ca 10 kr
Halsband//Second hand, ca 15 kr
Hatt//H&M, 99 kr

Så här blev resultat av shortsen som jag "gjorde" igår! Antingen kan man bära dem som jag gör på bilderna här ovan lite lägre ner men de går även att ha i midjan så länge jag har skärp. Jag är himla nöjd med dem, det enda jag inte gillar är hur ändan ser ut i dem, haha, som en säck typ. Men det går nog att dölja eller fixa till. Ser ni förresten att jag inte har någon mascara på mig? På sista tiden har jag som blivit lat med att sminka ögonen, ganska skönt faktiskt. Och vad härligt väder det är ute, vi har ca 21 grader i skuggan så jag frös inte minsta lilla då vi tog bilderna, snarare tvärtom då det blev varmt med tjocktröjan.



Kommentarer
» Sofia

Fina färger! :)

» Elin

Snyggt matchat :)



Sv: Tack! :D

WOW, vrålsnyggt!



www.alexandrastyle.se

» Ida

Härligt med många bilder !! snygga shorts!


Kom ihåg






Trackback