Heaven freezes, Hell closes

Tjenis! Och så var det onsdag, igen. Jag har precis sett nya avsnittet av 90210 men ligger just nu bara i sängen och funderar hur jag ska fördriva tiden. Många tror kanske att det är skönt att vara hemma heldagarna (jag är sjukskriven) men jag ska säga er att det är urtrist!! Visst att det ibland kan vara skönt med sovmorgon men jag skulle mycket hellre kunna jobba eller plugga och skippa sovmornar. Jag blir så frustread då jag vill så mycket men sen så säger kroppen NEJ innan man ens hinner börja. Men men nu är det som det är och förhoppningsvis (har sagt så i några år nu hehe) så blir min rygg tillräckligt bra inom en någorlunda snar framtid så jag klarar av att göra något litet i alla fall. Nu ska jag sluta klaga och visa er dagens outfit, trevligare än mitt gnäll skulle jag tro ;P

Klackar//Second hand, tradera.se ca 600 kr
Kjol//H&M, 49 kr
Tröja//Second hand, loppis ca 10 kr
Skinnjacka//Second hand, loppis 300 kr
Halsband//Gjort själv
Hatt//H&M, 99 kr



Kommentarer
» Sara

Jättesnyggt :)

» Emma

Super fint :))

» Ida

men skojar du med mig? har du gjort det där halsbandet själv?

jag hade hoppas jag kunde köpa det någonstans.. =((

Duktiga du! =)grymt snygg!

Snygg outfit!! Halsbandet var riktigt läckert:)



Jag förstår vad du menar med sjukskrivning och att vara hemma, har själv varit sjukskriven i tre år och det är inte överdrivet roligt att bara vara hemma jämt.

» ERIKA

Apsnyggt halsband!!

» Bunny

Åh, väldigt snyggt!



Finns det inget rogivande jobb du kan göra hemifrån? Eller plugga på distans eller så? :)

» Ida

då får du en kommentar för det..

Du borde lägga upp ett inlägg "så här gör du" så kan jag göra ett eget.. =))



så otroligt att du klarar det gumman, du är stark :) jag håller dessvärre på att bryta ihop av arbetslösheten, hoppaaas det lossnar för mig med snart :/kram

BabyHoe: Du är så söt gumsan :) Tack! Ja jag förstår det också, så det blev inget med VK, typiskt! Sen är jag helt värdelös på att skicka brevet. Jag orkar inte ens be om förlåtelse än utan du får tyvärr vänta ett tag till :( Kram kram baby!

» M*

- snyggt!

nee, men fick en annan intervju efter den, och väntar också på svar om jag får fortsätta på det jag var på i somras..försöker fortsätta söka olika och "hang in there" men känns riktigt tungt just nu faktiskt.. :/ äh ingen fara, kommer väl när det kommer :P men skulle liva upp min tråkiga vardag!

BabyHoe: Ja okej, men då håller jag tummarna att de hör av sig med positivt besked!!!!! :D Jo jag förstår att det inte är så kul just nu, speciellt då man söker och söker och man antingen inte får något svar eller att det är nej. Vad bra att du inte blir galen på mig, haha :)

» Diana

Riktigt snygg outfit, as usual :)

Förstår att det inte e kul o gå hemma o vara sjukskriven, är själv utan jobb på veckorna, så är med rastlös :/ Men det ordnar sig säkert:)

Älskar ditt kors och skorna är sjukt grymma :D

Älskar verkligen jackan. Den är galet snygg!

fint halsband :) \/

» Roni

Wow!!! helt underbart snyggt,det är strumpisarna som gör hela oufiten:)

Snyggt! Gillar speciellt tröjan och jackan!


Kom ihåg






Trackback