11 september..

När vi kom hem från utflykten så bytte jag kläder och det resulterade i den här outfiten. Jeansjackan är den jag köpte igår för endast 5 kr och t-shirten köpte jag också igår fast för 40 kr.




Sen provade jag ocha mamma (som fotar) någon inställning på kameran men det får jag kanske ångra nu för jag gick lite snabbare än vanligt och småjoggade (bara några få meter då) men nu ligger jag här med värk i ryggen och ont i benet, nervsmärtor. Men det var nog ändå värt det, det blev ju snygga bilder i alla fall, haha.


Skor//Second hand, tradera.se
T-shirt//Second hand, loppis
Jacka
//Second hand, loppis
Hatt
//Second hand, loppis



Kommentarer

Ursnyggt!



www.alexandrastyle.se

Så fina skor!

» nicki

åh, har du någon aning om vad denna sortens klackar som du har på bilden kallas? har velat ha ett par sådana hur länge som helst, men det är så svårt när jag inte vet vad jag ska kalla dem haha! tacksam för svar! xx

sista


Kom ihåg






Trackback