Ystad - TwiDay - Twilight Fan Event



God morgon! Jag har hunnit vara vaken ett bra tag då jag varit och tränat hos sjukgymnasten. Idag fyller en av min småbröder 19 år så GRATTIS KEVIN!! Vi ska in en sväng till Ystad nu och sedan blir det smörgåstårta, MUMS! :)

För att hoppa till något annat, de som läser twilightbloggar vet nog vid det här laget att den 28 oktober anordnas precis som förra sommaren ett Twilight fan event på hovet i Stockholm. Förra året var Kristen Stewart och Taylor Lautner på plats men den här gången är det Robert Pattinson och Ashley Greene som kommer vara där. För någon vecka sedan fick jag dessa kommentarer;

Hallå, hade du tänkt att gå på twilight-fan eventet i år igen? :D

Kommer du åka till Stockholm i år också för Twilighteventet med Rob? :D


Mitt svar till er är nej det kommer jag inte. När jag och Therese fick höra nyheten var vi helt inställda på att åka dit men igår bestämde vi oss för att skippa det pga en del olika anledningar, bl a pengar. Det skulle vara himla kul att vara på plats men vi känner båda två att det inte är värt att åka om man inte har VIP-biljetter och det släpps endast 10 såna biljetter i Gbg och 10 i Malmö men i Sthlm släpps över 200, ganska störande! Det betyder att det är svårt att få tag på såna biljetter, man måste köa utomhus i dygn och frysa och nä, vi kände att det inte var värt det helt enkelt.

Vi har dock köpt biljetter till TwiDay den 15 november så då åker jag upp till Therese i Gbg så går vi på det istället, tagga BD!!! :D

Ciao.



Kommentarer

Vad händer i helgen för dig då? :)^^

Var gärna med i DAGENS BLOGG hos mig:

http://josefinfrankert.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-1.html#comment

PUSS&KRAM

» Ida

ja jag letar på förfullt, hittade världens coolaste. Dock i 35, mini feets. Nej det blir till att leta på. :P

sv: okej :) vad händer idag då? hade du en bra tisdag?

Vilken tur att du skrev inne bland kommentarerna hos Twlight Sweden. Insåg just nu att jag förmodligen bokat biljetter till biopalatsen, inte bergakungen. Glömde fylla i mailen för att jag skulle få reservationen så had ejag inte läst din kommentar skulle vi förmodligen gått till bergakungen och inte fattat något!



Satt 7.45 jag med och blev riktigt besviken när platserna var slut. Dåligt var det!

Jag ska också på TwiDAY, längtar så att jag tror jag dör! Vill se dom nu! :D

» Linn

Vilken salong hamnade ni på? Lyckades få tag på biljetter till biopalatset då alla biljetter på bergarkungen gick åt lika fort som smör i solsken! Kanske vi ses ;)

Linn- Vi är i salong 6, du då? Och ja vi ska också se på biopalatset. Hihi ja i så fall blir det nog du som känner igen mig då jag inte vet vem du är eller hur du ser ut men det är ju lite spännande! Om du ser mig får du komma och säga hej! :D

» Diana

Sv:Okej, så ni struntade också i det! Dumt det där med ryggen o tanden! :/ Men Twiday låter ju kul med! Jag var i Gbg idag för o hälsa på en kompis och var väl hyfsat inställd på o gå o köa sen, men ville inte gå dit själv i mörkret o allt + att jag inte har jättekoll på var allt i Gbg ligger. Så ja...Väldigt synd, men ska se om jag kan få biljetter på annat sätt, känns väldigt svårt men kan ju hoppas :)




Kom ihåg






Trackback