Rosa och orange

Tjenare tjenare. Just nu sitter jag och kikar på lite tågbiljetter upp till Göteborg, ska ju och hälsa på Therese i mitten av november och så ska vi gå på TwiDay tillsammans. Nu måste jag dock gå upp och byta om för om ca 10 minuter måste jag åka och träna och sedan ska jag nog få akupunktur. Sist så ökade vi lite, tror det var till 12 eller 13 nålar och en av dem sitter mitt uppe på skallen. Var först ganska rädd då han skulle sticka den i skallen men precis som han sa gjorde den minst ont av alla. Här är i alla fall en outfit.

Skor//Nelly.com
Jeans//Gina tricot
Tröja//Second hand, loppis
Skinnjacka//Second hand, loppis
Hatt//H&M



Kommentarer
» Bunny

ssssssnyggt!

Så jäkla läckert! det är så snyggt och vara klädd i svart och så någon detalj/plagg i en ritkigt stark färg!

Fin blogg! Kika gärna in på min om du har tid och lust! :)

Så sjukt snyggt!

Älskar skorna:D

snyggt snyggt snyggt! o så fin på sista bilden =)

tågbiljetter tycker jag låter jättebrabra hihi!

hoppas verkligen akupunkturen ger resultat. kramis!

okej, det skulle inte stå jättebrabra, utan jättebra, men jättebrabra var väl ett kul ord också och du fattade nog poängen ändå va haha ;D

» Elin

Skorna är så himla himla fina!

» Julia

Vilka härliga skor! Ser inte ut att vara så kallt heller. I Falun där jag bor är det 5, 6 grader mitt på dagarna nu. Här kan man inte ha skor som inte täcker just nu. Det är för kallt.

sista

» Ida

Grymt snyggt!


Kom ihåg






Trackback