Oufit + nya pjux

För några dagar sedan fick jag hem skorna ni ser här nedan (köpte dem på blocket men de finns att köpa nya hos modekungen). Jag har vanligtvis stl 37 på mina fossingar men ibland passar även 36or så jag trodde att dessa skulle sitta som en smäck då de var i stl 37 men icket, de är för små. Idag har jag haft dom på mig här inne i hopp om att de skulle bli lite större eller att jag skulle vänja mig vid dem men nej, de är för små. Jag ska försöka en sista gång med hjälp av fuktiga handdukar men om inte det funkar måste jag nog tyvärr sälja dem. HOPPAS att de blir lite större under natten, det vore ju toppen för jag gillar dem hur mycket som helst!!!



Skor//Second hand, blocket
Jeanstights//Second hand, loppis
Tröja//JC, rea
Pälsväst//Second hand, loppis
Hatt//H&M



Kommentarer

snyggt :)

» elin

Varsågod! och tack så mycket :)

URSNYGGT där och apballa pjux, wow!



www.alexandrastyle.se

Synd att de inte passade, de var ju riktigt snygga på dig.

Wow, skorna var ju mycket snyggare i verkligheten än på bilden! Shit, jag blev avundsjuk nu. Dom var ju assnygga! ;O

» Elin

Åh, jag hoppas du får ordning på dom, assnygga ju!

» julia

åh coola skor!

Ursnygga! :D

» Lina

Åh så fräna! (Nu börjar jag låta som en norrlänning...)



Synd att dem är små, men har du provat ett sådant där medel (kommer ej ihåg vad det heter - smörjmedel? Wild guess.) som man smörjer in där det är trångt och så har man på sig skorna samtidigt så borde skinnet/fejkskinnet mjuka upp sig tillräckligt så det inte gör ont längre. Du kan ju kolla i någon skoaffär om de känner till det!

» sara

ÄLSKAR SKORNA!!

Älskar skorna, pax för att köpa om du inte vill ha dom längre ;D

Ah skorna är sa fina!!


Kom ihåg






Trackback