Mina fem favoritskor

Jag har väldigt många par skor men jag använder bara en bråkdel av dem. Jag hade tänkt visa er vilka mina fem par favoritskor är som jag äger.

Dessa skor hamnar högst upp på listan då de enligt mig är skitsnygga och de är så stabila och bekväma att gå i, dessutom blir man väldigt lång i dem som är ett plus i kanten. Sen gillar jag att de passar till typ allting. De är från tradera.se och jag betala 595 kr för dem.



Dessa kängor är jag så himla glad för att jag köpte! De är fyndade på en loppis för 125 kr vilket är ett kap då de är i äkta skinn och lär hålla hur länge som helst. De sitter som en smäck och är de perfekta vardagsskorna för mig.



Även dessa skor är fyndade på tradera.se, är lite osäker på priset men det var kanske 130 kr. De är super bekväma och jag gillar att de är lite udda och att det inte är så många som äger likadana, jag har inte sett någon med likadana skor.



Jag älskar dessa kilklackar! Färgen är helt underbar och jag tycker de är urläckra! De kommer från nelly.com och  jag betalade just över 200 kr för dem då jag hade någon slags rabattkod. De är lite smått vingliga att gå i men det funkar, man får bara se till att öva.



Sist ute är mina dr martens kängor som jag köpte på samma loppis som mina svarta kängor lite längre upp men för dessa betalade jag 200 kr men då var de sprillans nya. De är tyvärr lite lite små åt mig men jag kan andå använda dem som tur är. Jag gillar även färgen, en ganska diskret färgklick för att liva upp en tråkig outfit.



Gillar ni något par av de ovan?



Kommentarer

De i orange är grymma, likasa bada paren kängor och ja, jag gillar nog alla skorna här ovan.



Svar: Jasa! Det säger du! Jag bör alltsa börja använda dem da? :) Egentligen är det ju helt fel färg...gillade väl blatt da, men inte nu längre hehe. Men annars är de ju snygga!

Gillar båda bootsen!! Och skorna från Nelly :)

sv: Varsågod ! :)



Dom orangea skorna var ju jättefräscha !! :D

4e och 5e skulle jag allt vilja sätta tänderna i! ;)



svar: Jo, jag märker det! Avis! :(

Vart är första byxorna ifrån btw? :)

» Sara

Sko 1 och 3 är så jävla fula!! Du skulle göra dig själv en tjänst genom att slänga dem. De andra är fina !

Sara- Smaken är som baken, delad. Och aldrig i livet att jag skulle slänga de skorna, de hör ju till mina favoriter. Jag är väldigt säker på att jag inte skulle göra mig en tjänst genom att slänga skorna, utan det skulle snarare vara en tjänst till dig eftersom du tydligen inte gillar dem. Jag älskar skor som är lite udda och som inte alla kan få tag på, likadant då det kommer till kläder. Om du inte redan märkt det handlar jag det mesta second hand och jag gillar att fynda unika grejer, vare sig du gillar det eller inte.

The first ones are quite interesting,and I love Dr. Martins and the orange ones...Oh gimme gimme.

Hoppas du får en bra dag!!=D

nej det gör jag inte^^ Jag vill att mina fötter ska kännas små och nätta. Och i de där skorna känns det som fötterna skulle bli väldigt klumpiga och tunga :S

Svar: Ja, jag far nog ta och använda dem nagon gang framöver.

Hej! Det jag menade i inlägget ovan då jag skrev "nej det gör jag inte^^ Jag vill att mina fötter ska kännas små och nätta. Och i de där skorna känns det som fötterna skulle bli väldigt klumpiga och tunga :S"

Du svarade mig: Jag förstår inte riktigt vad du menar. Eller jag förstår men vet inte vad jag har skrivit till dig innan?



Du hade inte skrivit någonting till mig innan som jag svarade på utan jag svarade på frågan längst ner i detta inlägget. Om jag gillar några av skorna ovan.


Kom ihåg






Trackback