Läsarstilen #59

Wohoo, äntligen är det en kille som delar med sig av sin stil här på bloggen, det var på tiden! Det här är Christoffer Jansson, han är 18 år och kommer från Lule(å) och han driver bloggen http://chrstffr.blogg.se. Jag tycker att ni absolut ska spana in hans blogg för han har grymt stil och bjuder på grym inspiration!


Jeansjacka - Acne
Halsduk - Vila
Tröja - Flying A
Jeans - Fuzzy
Halsband - Gåva från släkting
Klocka - Calvin Klein
Skor - Converse


Christoffer säger; "Mina kläder inspireras av det mesta som finns omkring mig."

Först och främst måste jag säga att jag tycker det är kul att det äntligen är en kille som skickat in en outfit, det var på tiden känner jag. Jag tycker att den här outfiten var riktigt riktigt snygg och jag blev störtförtjust i den orangea halsduken som gör hela looken så mycket mer intressant. Ibland har jag lite svårt för jeans på jeans men då det är i två helt olika nyanser som han har tycker jag att det kan bli grymt, som här! Och hans korshalsband var ju otroligt fint och passar så bra till resten. Massor av plus från mig men vad tycker ni?



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

Tusen tack för allt det fina du har skrivit om mig i det här inlägget :) jag blir så jäkla glad. Kram på dig!

Riktigt snyggt tycker jag med!


Kom ihåg






Trackback