Läsarstilen #58

Idag är det 22-åriga Isabelle Sundström från Umeå som delar med sig av sin snygga outfit här! Här kan ni läsa hennes blogg; myfascination.devote.se


Linne - H&M
Väska - H&M
Lång tunika - Monki
Shorts Levis - Second hand
Skor - Vivistyle
Armband - Indiska


Isabelle säger; "Jag inspireras av folk på stan, andra bloggar, tidningar, minoutfit.se, ja allt mellan himmel och jord skulle man kunna säga. Jag klär mig i det jag tycker är snyggt och det jag själv trivs i. Jag har alltid haft en förkärlek till skor vilket jag kommer att ha hela livet om jag känner mig själv rätt.  I min blogg hittar man egentagna foton, min vardag, mode, inspirations bilder, outfits, mitt liv helt enkelt."

Oj oj oj va det här är snyggt! Och faktiskt så fanns den här outfiten redan i min inspirationsmapp innan hon skickade in den till mig så det säger väl hur mycket jag gillar den. Skorna är ju dösnygga och jag är så himla glad att jag själv äntligen har ett par likadana. Alla hennes kläder går så bra ihop, de korta jeansshortsen tillsammans med det knallgula lite större linnet. Och till det en skitsnygg leopardmönstrad väska. Jag ärligt talat älskar den här outfiten! Vad tycker ni om den??



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

sv: Jo jätteballa !:)



Sjukt snygg outfit !! :)



Ha en bra Tisdag !

SNYGGT!



www.alexandrastyle.se

Unik blogg! GIllar den, du kör ditt eget race lixom, fina bilder på headern!! ♥♥

Snyggt!


Kom ihåg






Trackback