Läsarstilen #56

Idag är det 16-åriga Freja Nilsson's tur att visa sin outfit. Här kan ni läsa hennes blogg; www.frejanilsson.se


Klänning - Bik bok
Bälte - Pieces
Väska -Wedins
Poncho - Gina tricot


Freja säger; Jag inspereras av en elegant look, jag älskar att andvända diskreta färger som svart och vit men brukar oftast spraka till dom lite med exempelvis orangea klackar! Lauren Conrad och Victoria Beckham är mina stilikoner för det mesta, jag är ganska bred när det gäller modet och smak!

Jag gillar kontrasten med svart och vitt, det blir som tufft möter sött. Jag tycker hennes klänning är så fin, en riktig bakelse. I och med att klänningen är så söt så gillar jag att hon tonar ned det lite med svarta detaljer och en poncho.



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback