Hej igen!

Har ni saknat mig? Hihi. Jag vet att en del av er undrat varför jag helt plötsligt "försvann" och det finns en enkel förklaring till det, jag blev dålig i ryggen och behövde en paus. Jag är heltidssjukskriven och är 3 dagar i veckan på sjukhuset, ibland fler dagar. Jag har ständigt värk och mår inte så bra, främst så mår jag dåligt kroppsligt men vissa dagar sätter det sig även på psyket, främst att jag blir frustrerad. Här på bloggen vill jag inte skriva så mycket om det här med ryggen, mycket för att jag själv inte tycker det är kul att läsa bloggar som bara klagar så jag behövde en liten paus från det också, att låtsas att jag mår bra när det inte alls är så (även nu syftar jag mest på värken). Men nu är jag bättre i ryggen igen och känner att jag smått orkar gå tillbaka till bloggandet. Tänkte börja visa lite bilder på vad jag gjort de senaste dagarna.

Jag och mamma var en dag och åt vår älskade lunchbuffé på Börje Olssons skafferi, den är såååå god!



I onsdags fyllde mamma år och det firade vi med paket och tårta. Det här paketet slog jag in till henne som var från mig och brorsan Kevin. Det var ett par ascoola knallgula kängor som ni ser att hon har på sig på en bild längre ner.



Mamma har startat en ny blogg som jag hjälpte till att fixa designen på. Klicka på bilden för att komma till bloggen!



Idag så har vi (som vanligt) varit på loppisen i Suckarnas gång.



Här ser ni kängorna mamma fick av oss.



Lite senare dyker en outfit upp.
Kram!



Kommentarer

Fan vilken nice indi stil du har! Mycket med creed!



KRAAM!

Gillar de gula kängorna!!


Kom ihåg






Trackback