Ballt för fossingarna

Jag har varit inne på romwe's hemsida en gång förut men det var så längesen så idag kikade jag in igen. Jag fann en hel del snygga skor och här är några av dem. Helst skulle jag nog vilja ha de helsvarta nere till vänster eller leopardkängorna uppe till vänster, fast jag skulle ju inte ha något emot att äga dem alla. Gillar ni några av dessa?




UPDATE: Hittade den här rabattkoden hos Petras fotoblogg. 20% på valfritt plagg om du använder rabattkoden: HLW20 (gäller till 31 Oktober) på ROMWE.COM



Kommentarer

Jag älskar dom i mitten, ska köpa dom har jag bestämt ;)

» Ida

De i mitten är helt underbara!

Gillar dem båda hel leopardmönstrade! :)

Men god, vilka snygga! Dom hel svarta med platå var ju helt underbart jäkla snygga! Billie Joe Armstrong har ett par som är typ lika och jag har sökt ett par sånna i år nu. Och nu ser jag dom här, jag måste nog kanske beställa dom... :D

Gud va snygga!

Får man låna bilden?

Självklart får du länkning och så :)

De helsvarta vill jag ha!


Kom ihåg






Trackback