Dessa skor...



De här skorna.... Det var ju ganska längesen nu som de kom ut på modekungens hemsida (typ ett och ett halvt år sedan) och enda sedan dess har jag suktat efter dem. Men de gick loss på ca 850 kr plus frakt vilket jag inte var villig på att betala. Senaste året har jag hållit koll på såna här skor på tradera och andra sidor där det säljs grejer second hand men varje auktion/annons tycker jag har varit för dyr (ni vet ju hur billigt jag brukar/vill shoppa). Men i våras vann jag äntligen en auktion på dessa skor på seconds.se för 160 kr och jag var överlycklig, äntligen äntligen äntligen skulle jag också få mig ett par. Då jag inte fått något mejl från säljaren efter några dagar mejlade jag henne. Jag fick inget svar så jag mejlade igen. Och igen. Och igen. Men inget svar. Sedan mejlade jag till seconds.se istället för att se om det kunde hjälpa mig. Men inget svar därifrån heller. Jag mejlade igen, men inget svar. Åh vad jag blev besviken, på både säljaren men även seconds. Driver man en sida och lämnar mejlen måste de ju svara på mejlen de får. Jag har mejlat dit förut också då jag undrade hur man tog bort en auktion men fick inget svar då heller. Värdelöst om du frågar mig (och ja det var rätt mejladress). Och något annat jag inte heller gillar är då säljaren inte hör av sig, troligen för att hon tyckte att skorna gick för billigt. Men är det så att hon vet att hon vill ha minst 300 kr för dem måste hon ju sätta det som startbud, hon kan ju inte börja på 80 kr och inte höra av sig till köparen då skkorna bara gick för 160 kr.

Men för att göra det här inlägget lite roligare kan jag berätta att jag i helgen vann dessa skor på en auktion på tradera. ÄNTLIGEN! Och säljaren har hört av sig, jag har betalat så nu väntar jag bara på att dem ska komma hem. Billigt fick jag dem dessutom, har aldrig sett likadana skor säljas så billigt som jag fick dem för. Man ser ju dessa skor lite här och var och jag vet att dem inte är "inne" längre men jag älskar dem fortfarande och jag skiter om de är ute eller inne, att jag gillar dom är ju det viktigaste.

Det blev ett långt inlägg det här om ett par skor, haha men nu vet ni hur mycket jag kämpat för att få dem i min ägo för en billig peng.
PUSS

Och förresten, FÖRLÅT att jag är så seg på svara era kommentarer, har inte svarat på kanske två veckor nu men jag ska ta tag i det snart, lovar.




Kommentarer
» Bunny

De är inne fortfarande ;D Bra val av skor! Jag älskar mina, finns nog inga bekvämare skor att gå i!

» Lina

Grymt snygga! Skulle gärna se lite tips på bra second hand butiker och vad man ska tänka på när man handlar second hand. Du verkar ha bra koll :)

Jag såg dem faktiskt senast igår på Modekungen och tänkte att "Det där är gjorda för Jennillie! haha , kram på dig!

De där skorna är jättesnygga!!

» Ida

jag har sånna ;) Ja tack för tipsen på sökorden. vill verkligen ha liknande :)

Svar: jag tror också det. Men jag var inte hundra procent säker och ville därför inte skriva att det är hon! ;) sjukt snygg är hon iallafall!

Coola! =D

sv: okej :) haft en bra tisdag än så länge?

Urballa pjux!



Sv. Man får försöka även man är gravid och får en stor kul framtill =)))Tack =)!



www.alexandrastyle.se



snygga men jag förstår inte hur ni tjejer kan gå i sånna för det ser riktigt obekvämt ut :P

» sarah

aaa snygga skor =) allt bra ??

Roligt att du fick tag på dem till slut. :-)

thanks girl! dem där skorna är så jävla awesome. MJAU!

» Ida

Men de ÄR ju fortfarande skitsnygga!


Kom ihåg






Trackback