Viktigt för er som skickat in till läsarstilen!!!

Ni anar inte hur drygt det är det här med min mejl som tydligen har blivit hackad, och så att det inte funkar att återställa mitt lösenord, j***a skit!!!!! Jag har haft den mejlen i jag vet inte hur många år men kanske sju år så det är så mycket som ligger på den, minnen osv. Men men, nu har jag skaffat en ny än om jag fortfarande hoppas på att få tillgång till min gamla igen.

Så från och med nu når ni mig på den här adressen; [email protected]

Idag har jag suttit och ändrat mejl och lösenord på massor av sidor jag är medlem på, blogg.se, facebook, minoutfit, bloglovin, devote, youtube, google, H&M osv osv. Apdrygt men sånt som måste göras nu i och med det ofrivilliga mejlbytet.

I och med att jag inte har tillgång till min mejl längre så har jag inte tillgång till alla som skickat in outfits till Läsarstilen. Det känns hur tråkigt som helst för jag hade så många snygga outfits att visa er. Så till alla er som inte fått sin outfit publicerad på min blogg än; Skicka in mejlet igen fast till min nya mejladress [email protected]. Här nedan ser ni hur ni gör för att skicka in er outfit till mig.




"Jag har lagt till en kategori här på bloggen som heter Läsarstilen och precis som det låter så kommer jag där visa upp andras outfits. Det är väldigt många som klär sig väldigt snyggt därför tyckte jag att det skulle vara kul att visa upp andras outfits också, inte bara mina.

Så här gör du för att vara med i Läsarstilen;
Mejla in en eller flera outfits till mig (helst helkroppsbilder), skriv ditt namn och ålder, bloggadress (om du har någon) och var dina plagg och accessoarer kommer ifrån. Det skulle även vara kul om du kunde skriva vad/vem du inspireras mest av. När jag publicerar din bild kommer jag bifoga dessa uppgifter i inlägget. Du får gärna länka tillbaka till mig (om du har en blogg) men det är inget måste.

Jag publicerar minst en outfit från var och en som skickar in.
Om du vill skicka in din outfit till mig mejla: [email protected]

I kategorin Läsarstilen finner du massor av outfits från läsare som skickat in :)"



Kommentarer
» Carro

Detta kanske är en konstig fråga, men jag har försökt och jag fattar inte hur man gör när man byter lösenord på facebook, skulle du kunna säga hur man gör till mig skulle jag bli jättglad för jag vill verkligen inte råka ut för någonting...


Kom ihåg






Trackback