Paket

Idag är det ju den 11 i 11 år 11 om det är någon som missat det och jag tycker faktiskt att det är lite ballt än om det bara är ett datum, 111111. Haha. Idag fixar jag lite här hemma, har varit hos sjukgymnasten och sedan träffat min läkare eftersom jag imorgon åker till Therese i Göteborg, det ska bli asnajs!! Och ärligt talat RIKTIGT skönt att en vecka få ledigt från sjukhuset eftersom jag i vanliga fall är där minst tre gånger i veckan, den här veckan har det dock varit fem gånger.

Therese ska få en tavla av mig i julklapp (jag kan skriva det för hon vet redan om det, hon vet dock inte vad det är för motiv eller så) som jag själv har målat så den har jag slagit in nu. Tänkte att det blir lättare och billigare att ta med den upp nu istället för att skicka den. Hur den ser ut får ni se sen när hon själv har sett den.



Tidigare idag såg jag för övrigt nya Vampire diaries avsnittet och hur tusan ska man orka vänta till i januari för att få se nästa avsnitt?! Jag verkligen hatar när serier har pauser och så. Dock så har jag och Andreas (styvpappa) börjar se The Walking Dead så jag får nöja mig med det tills vidare. Den serien är för övrigt riktigt bra och passar er (som jag) som gillar att se sådant som innehåller vampyrer, häxor, varulvar, zombier och såna övernaturliga väsen.
Kram!



Kommentarer
» Kajsa

Du kan ju annars testa att se The Secret Circel om du skulle ha missat den. Det är samma författare fast handlar mer om häxor än vampyrer men annars så. ;)

jo men nu känner jag ju absolut ingen press på mig att jag också måste slå in ett superfint paket. den där inslagningen är inte okej jennilie haha!! din paket kommer typ bara ha brunt fult papper och något halvt misslyckat krullat snöre runt sig haha. nej nu vet jag vad jag ska göra idag i alla fall, öva på att slå in paket ;D längtar till imorn! får höras innan kvällen. pöss!

Nej, är det paus nu? Ska se programmet i kväll när maribel har somnat. Avskyr pauser, de kommer alltid när det är som mest spännande. Hmpft!

Men nu måste jag ha missat något! Vilken kanal har sänt ett avsnitt? Eller hittade du det online?

» Nea

Awesome blogg ;D


Kom ihåg






Trackback