Outfit 7 november

Hejsan! Idag kör jag två flugor i en smäll, visar upp lite nya grejer plus en outfit. Igår köpte jag de här leopardbyxorna på loppis för 10 kr men de var himla fula så det fick bli shorts av dem och åh vad jag är nöjd!! Mössan älskar jag också, hur skön som helst och den blev också min för en tia! Skärpet har ni ju redan sett men det tåls att visa igen :)


Skor//Second hand, tradera
Shorts//Avklippta second hand byxor, loppis
Skärp//Second hand, loppis
Tröja//H&M
Mössa//Second hand, loppis



Kommentarer

Hoppas du får en bra dag! =)

detta är nog bland det snyggaste jag sett på dig, saå jävla läckert! och de röda läpparna, perfekt till!

» Diana

Riiktigt coola shorts! :D

» Lina

Måste hålla med Boosse. Det här var ju riktigt läckert, det snyggaste jag sett på dig!

Åh gud så snyggt!Verkligen! :)


Kom ihåg






Trackback