Nya jeans

Förut var jag inte speciellt förtjust i jeans, främst för att jag tyckte jag såg tjock ut i dem men nu gillar jag dem skarpt! Dock så har jag inte så många snygga jeans som passar och jag är lite för snål för att lägga 499 kr på ett par. Igår köpte jag dock två par på Cubus för 199 kr styck, jag har ganska svårt att hitta jeans som sitter bra vid höfterna/midjan då jag har en sån smal midja men dessa satt perfekt! De hade dessutom ett erbjudande så man fick ta tre grejer och betala för två så jag fick även med mig en mysig halsduk. Här är det första paret, de andra är i samma modell men i en annan, mörkare färg.


Cubus//199 kr



Kommentarer

Först och främst, det var roligt att du kom fram och hälsade i Göteborg!! Såg dig inte alls under kvällen så det var skoj. Jag är lite socialt handikappad som du kanske märkte så jag visste inte vad jag skulle säga haha



Jeansen var i riktigt snygg färg. Jag bär själv aldrig jeans. Förut var det för att det var svårt att hitta några som satt bra då jag var smal i midjan men baken var 3 dubbelt så bred haha men nu är jag lika bred i midjan och gillar inte när det sitter åt.

Förresten, har du tappat ytterligare i vikt?

alltså jag har väl inte med det att göra men jag bara undrade. du behöver inte svara.

Gillar jeansen. Jag får alltid mindre utbrott när jag ska köpa nya jeans. Så låter helt bli och använder dom jag har tills dom trasar sönder.


Kom ihåg






Trackback