New shirts



Här är då två av tröjorna som jag fick med mig hem från loppisen igår för 10 kr styck. Nu har jag bara en kvar att visa som är i tvätten och en annan tröja från en annan loppis. Ni kan inte ana hur mycket jag älskar att fynda second hand, speciellt då man hittar riktigt snygga grejer! Jag har tur som gillar att shoppa så billiga kläder som möjligt och inte märkesgrejer, det hade blivit jobbigt, haha.

Idag hade jag egentligen tänkt börja måla en tavla som jag ska ge bort till en vän i julklapp men ryggen bara jävlas och jävlas så det får vänta. Efter att ha fått akupunktur två gånger i veckan i ca två månader har vi nu slutat med det då jag bara blev sämre av det så nu hoppas jag att det snart blir bättre. Nu ska jag fortsätta kika på Lyxfällan, ciao!



Kommentarer

snygga! :)

» elin

ååh va snygga dom var, kommer passa dig fin fint!



ja verkligen!

Åh vad snygga! :D

Ah shit, den rödvita är ju hur snygg som helst!! För en TIA? Grymt fynd, och stjärnor som är sa modernt nu! Jag gillar ocksa att fynda och har inget behov att massa märkeskläder, visst finns det fina sadana men det är inget jag strävar efter att ha. Inte har jag rad med det heller ;-)


Kom ihåg






Trackback