Läsarstilen #61

Idag är det 18-åriga Melanie som delar med sig av sin coola stil! Ni kan läsa hennes blogg här; www.melanien.devote.se


Skjorta - second hand
Väst - Beyond retro
Myntväska - köpt på en marknad i London
Skor - Dr Martens

Melanie säger; "Inspireras inte av någon specifik person, har ögonen öppna och är det något som tilltalar mig estetiskt applicerar jag det på mig egen stil helt enkelt!"

Jag tycker verkligen att ni ska kika in på hennes blogg för hon har en väldigt egen stil och vågar ta ut svängarna. Jag gillar verkligen hennes outfit här ovan, västen och väskan är ju hur fina som helst och gör sig så bra till den vita skjortan! Och sen så tycker jag att hennes dr martens är stencoola!!!



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!

OBS!! I och med att jag inte har tillgång till min mejl längre ([email protected]) så har jag inte tillgång till alla som skickat in outfits till Läsarstilen. Det känns hur tråkigt som helst för jag hade så många snygga outfits att visa er. Så till alla er som inte fått sin outfit publicerad på min blogg än; Skicka in mejlet igen fast till min nya mejladress [email protected].



Kommentarer
» Elin

Gud, den där väskan var ju hur cool som helst! :D

Snyggt!

» Mimmi

På jakt efter den perfekta julklappen?!! klicka in på hemsidan eller kontakta mig för erbjudande! =D

Http://www.Luffys.se


Kom ihåg






Trackback