Gör en egen lös krage!

Ni anar inte hur kul det är att se sitt namn nämnas hos en av sina stora blogg- och stilikoner, nämligen Elin Östman som driver bloggen Styleways - tidigare "känd" som Dollyblond. Devote har fräschat upp sin sida rejält och lanserat Fashion Corner där Elin är moderedaktör. Vi har haft kontakt ett tag och kom på idén om att skapa en löskrage med ett smycke och detta är nu uppe på Fashion Corner! Jag är så glad att detta äntligen är ute för det har varit så himla jobbigt att vänta, då jag gör något vill jag ju visa er på en gång vad det är jag har gjort, inte i några veckor. Om ni vill se bättre bilder och en beskrivning hur ni går till väga steg för steg för att göra en likadan klickar ni HÄR. Hoppas ni gillar det :)

Från Styleways.



Från Fashion Corner.



Nu kan jag dessutom börja använda den, wiiie :)



Kommentarer

Wow :DDD


Kom ihåg






Trackback