Allison Harvard underwater

Jag ser som många andra på Top model och under alla säsonger som sänts så är min stora favorit Allison Harvard! Hennes ansikte är så fruktansvärt unikt och jag har aldrig någonsin sett någon som alltid blir så sjukt bra på bild, främst
i serien. Just nu går det en säsong av Top model som heter All Star där dom tagit tillbaka tjejer från alla tidigare säsonger, däribland Allison som kom tvåa i hennes säsong om jag inte minns galet.

I det senaste avsnittet fick alla varsin låt (bara musiken) och så skulle de på 20 minuter skriva en text till låten. När det var gjort spelade de in den i studio (alla hade olika låtar, bakgrundsmusik) och sist så gjorde de en musikvideo till den. Jag fullkomligt älskar Allisons låt och video!! Hon ser så förbaskat läskig ut men ändå så kan jag inte sluta titta, hennes konstiga utseende med plutande läppar och stora stora ögon fascinerar mig som bara den. Här är hennes video med hennes låt Underwater och nedan ser ni några bilder på henne.




Alla bilder har jag tagit från google.



Kommentarer

snygg tjej :D

» Carro

Sv: Tack så jättemycket för hjälpen :D

Oh, I really like her. She looks like a doll. BTW keep the red lipstick.

Hon har verkligen sjukt unikt utseende!


Kom ihåg






Trackback