Ökad träning



Tjenis! Nu har jag precis kommit mig hem efter ett "pass" hos min sjukgymnast och idag så har vi ändrat hela mitt träningsprogram. I flera månader nu har jag endast haft liggande övningar för att inte belasta ryggen så mycket medan jag tränar och det har gått väldans bra bara det att det stått stilla nu ett tag, det har varken gått framåt eller bakåt. Så för någon vecka sedan tyckte han att vi skulle ändra programmet och se vad som händer. Så idag hade han en genomgång på de nya övningarna som jag då fick testa, det är både sittande, stående, liggande och att jag står på alla fyra så det är en salig blandning. Hoppas bara det blir bra nu och att det inte tär för mycket på ryggen så ni kan väl hålla tummarna för mig? :)



Kommentarer

jag håller tummarna håårt och rätt väg!! :)


Kom ihåg






Trackback