Creepy

De senaste dagarna har jag fått massor av kommentarer från "David" och då du (David) tydligen läser min blogg väldigt ofta så snälla sluta kommentera, jag tycker bara det är läskigt. Jag vill verkligen inte vara otrevlig men jag får en stalker-känsla och dina kommentarer får mig nästan att vilja sluta blogga.



Självfallet gillar jag verkligen era kommentarer och det är ju en stor del av att blogga MEN det känns alltid bättre då man får kommentarer av de som också har en blogg så man har en hum av vem personen är. Sen vill jag ju även att ni som inte har blogg ska kunna kommentera men det är just när det blir väldigt många kommentarer (och beroende på vad som skrivs) som det kan bli lite obehagligt. Jag hoppas att ni förstår mig rätt nu annars får ni hojta till så ska jag försöka uttrycka mig bättre.



Kommentarer

Förstår dig hur du känner ang. "anonyma" kommentarer, jag har själv nån "sara" som skriver o verkar väääldigt intresserad av mitt o min pojkväns privatliv... Lite läskigt!


Kom ihåg






Trackback