Babysitting



Tjenis! Idag så har jag varit lite barnvakt åt en söt liten tös och det gick väldigt smidigt och bra, tror hon gillar mig väldigt mycket (såklart för vem gör inte det, höhöhö). Förutom det har dagen tyvärr inte bjudit på så mycket mer äventyr och tror inte den kommer göra det heller utan jag ska nog gotta mig genom att lägga mig i sängen och läsa en bok. Jag orkar inte ta på mig andra kläder heller för att visa en outfit idag men jag hoppas ni överlver ändå. Än fast det jag hade på mig i morse kanske skulle vart lite kul och fota, jag var verkligen färgglad då jag hade på mig koftan som ni ser på bilden, grå jeans och ett par låga stövlar i samma rosa färg som koftan och utanpå det hade jag min knallturkosa jacka. Färgglatt var det ja :)

Ha en trevlig fortsatt dag så ska jag försöka blogga lite roligare imorgon.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback