Always on my mind



De här platåskorna fick jag syn på för någon vecka sedan på tradera och har inte kunnat sluta tänka på dem sedan dess. Det var ingen som la bud på dem så auktionen började om igen, jag velade hit och dit med tanke på priset som jag tyckte var lite väl mycket. Om kvällarna innan jag somnade tänkte jag på hur jag skulle matcha dem, hur perfekt de skulle sitta på mina fötter och sedan drömde jag om dem, och nej jag överdriver inte. Så då det fortfarande inte var någon som budat på dem bestämde jag mig till sist för att slå till! Nu känns det så förbaskat bra, tror jag hade ångrat ihjäl mig annars. Jag hoppas de hinner komma innan helgen annars blir det väl på måndag och då dem kommer ska ni få massa bättre bilder på dem :)



Kommentarer

skitballa ju! hoppas dom passar nu då =)



weird med den där david. såg alla hans kommentarer och undrade om det var någon du kände som bara drev lite eller om det var nån random liten stalker. läskigt i alla fall :P



tänkte ringa nån dag. det är ju snart sommar och jag tänkte att vi måste ju prata om när jag ska komma ner =D

and as you once said, let the sun be with you! ;)<3


Kom ihåg






Trackback