Vår, äntligen vår..

Idag kan man snacka om att det varit årets första riktiga vårdag, på riktigt! Det har varit flera plusgrader och solen har varit framme precis hela dagen och den är fortfarande det. Detta "firades" med att snabbt städa undan i uterummat och för första gången i år sitta där ute och fika utan att frysa minsta lilla (utan massa tjocka kläder dessutom).



Jag flyttade även min lilla pysselverkstad till uterummet för att få njuta av solens sken och värme samtidigt som jag pysslade ihop 13 nya smycken. Dessa smycken är dock inte till mig utan efter lite förfrågningar från er har jag nu bestämt mig för att sälja några smycken jag tillverkat! Jag får se om dem kommer upp ikväll eller imorgon och det är först till kvarn som gäller så håll utkik :)



Jag har haft en riktigt bra dag med andra ord.
Vad har ni gjort idag?



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback