En dag i Göteborg..

Tänkte att jag kunde bjuda er på en liten uppdatering här från Göteborg. Jag är som sagt kvar här men åker hem på tisdag eller onsdag. Idag tog vi bussen till ett köpcentrum där vi har strosat omkring så här kommer lite bilder.
Söta Therese! :)
Eftersom det inte var planerat att jag skulle till Therese utan kom till henne direkt efter utlandsresan så har jag knappt med mig några varma kläder så just nu lånar jag hennes kläder.
Fick med mig ett par byxor och två par linnen hem som jag lovar att visa er när jag kommer hem!
Efter att ha shoppat lite så satte vi oss på ett fik för en fika. Alltså jag är en riktig gottegris och gillar typ alla sötsaker men för första gången fick jag lämna min "kaka". Jag köpte en kladdkaka toppad med vit chokladmousse och då jag älskar vit choklad trodde jag den skulle vara skitgod med moussen smakade som en riktigt smaklös yoghurt, eller värre för den gick inte att äta så jag fick bara i mig botten. Blä.
Haha ser ni att när jag blåser upp mina kinder så blir dom typ lika breda som hennes ansikte är avlångt?! Haha.
Så har vi spenderat våran dag, slapp men ändå kul! Ha det fint, kraam.



Kommentarer

va kul att ni fick chans att ses (: trots omständigheterna (=

ser ut som en härlig skön dag i solen :)


Kom ihåg






Trackback