Typ en outfit..

Tänkte att jag kunde visa hela klädseln från det jag hade på mig en stund idag då vi fotade smyckena jag har gjort. Jag ser hemsk ut på första bilden men det var den enda där man såg hela klädseln så den får helt enkelt duga. Det var förresten den här korsetten som jag köpte på Lindex ett par månader sen för endast 25 kr, galet billigt!


Shorts//Avklippta secondhand jeans
Korsett//Lindex
Örhängen//Gjort själv

På sista bilden ser ni förresten mitt morfinplåster som nu ersatt mina (eller några av mina) värktabletter. Hittills tror jag att det funkar, känner då inte att jag har ondare än vanligt i ryggen så förhoppningsvis fungerar det. Dock har jag börjat tänka på en grej.. Tänk i sommar när jag ska sola, då måste jag har ett stort jäkla plåster på skuldran (eller överarmen), vad snyggt det kommer vara haha. Får se till att sätta det på exakt samma ställe då hela tiden, eller om jag har TUR så kanske jag inte behöver så stark medicin då, det är ju drömtanken!



Kommentarer

Eller så kan du skapa en sommartatuering, om det går klipp lite i kanterna av plåstret, då ämnet oftast sitter i mitten och voila en sommartatuering!

(ex. en stjärna)


Kom ihåg






Trackback