Outfit måndag!

Idag har jag inte gjort mycket för världen, har egentligen bara varit hos sjukgymnasten, tatt en promenix och dolat på lite i rummet. Snart ska dock jag och Liam spela Monopoly city! Förresten, igår fick jag ett himla roligt mejl med ett erbjudande som jag genast tackade ja till, jag tänker inte berätta vad det var för något utan det får ni vänta med till i mitten av april :)


Skor//Mammas gamla
Jeansshorts//Second hand (spetsen har jag sytt dit själv)
Tröja//Mammas
Ear cuff//Gjort själv



Kommentarer
» Nell

ååå, du ser ut att vara typ 15/16 år! du ser jaätte fin ut :P DU HAR BRA KLÄDSMAK!!

Ps gillr outfiten :))

Tippar på att modette ringde :)

superfint, diggar din frisyr! :D

Louise: Nej det var (tyvärr) inte modette som hörde av sig. Det är en annan grej, en mindre grej MEN ändå rolig :)

» Sari

Så fint!


Kom ihåg






Trackback