Lund-Malmö-Limhamn-Ystad

Hejsan. Idag har jag och mamma varit på vift (inläggen som publicerats idag var tidsinställda). Vi har varit på kundbesök för hennes företag så vi har varit i Lund, Malmö, Limhamn och Ystad.

Den här super duper duper super duper snygga kläddockan fann jag i en butik i Lund och hur jäkla fräck var inte den?! Åh, en sådan skulle jag gäääärna vilja ha.



Sedan drog jag en shoppingrunda inne på Panduro där jag fann väldigt fina grejer för att göra nya smycken :)



Momma :)



Och moi. Hela outfiten dyker upp imorgon.



Sedan drog vi vidare till soliga och varma Malmö.



Där satte vi oss på en parkbänk i solen bland massor av blommor och käkade lunch.



Några bilder från Limhamn och Ystad har jag tyvärr inte. Hittade en jättefin bikini inne på H&M förresten får se om det blir ett köp :)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback