Läsarstilen #43

Idag är det 14-åriga Fanny som delar med sig av sin outfit. Ni kan läsa hennes blogg här; www.stylebyfannie.blogg.se


Byxdress: H&M
Halsband:Glitter

Skor: Scorett

Ringar: Ginatricot och JC


Fanny säger: Just nu inspireras jag av allt från lookbook till kändisar till bloggar osv.
Jag gillar att klä mig i mörka toner, basplagg som jag tuffar till med accessoarer och coola ringar. Gillar att kombinera tuffhet men lite söthet i kläderna :)


Här är ännu ett bevis på att en helsvart outift inte behöver vara tråkig och deprimerande utan att det faktiskt kan vara riktigt snyggt! Jag gillart. Shortsdressen var dessutom underbart fin.



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

ja, visst var den snygg när hon bar den :D fastnade direkt och tänkte det där är inspiration! :D



åh gud va skönt (:


Kom ihåg






Trackback