Läsarstilen #42

Idag är det 23-åriga Siri's tur att få dela med sig av sin snygga outfit! Ni kan läsa hennes blogg här; http://siribeckman.se.


Jeans - Acne
Topp - Nolita
Pälsväst - Lanvin <3 H&M


Siri säger; Skriver om mode och stil ur mina ögon och det som inspirerar mig, så som klassiska stilikoner, modefotografier, filmer och så vidare. Det går ju att inspireras av precis vad som helst egentligen :)

Oh oh oooh, den där pälsvästen skulle jag allt vilja sätta fingrarna i, super duper snygg!! Jag gillar den mörka kombinationen men även att henne jeans bryter av allt det svarta annars skulle det nästan ha blivit för matt och svart. Den här outfiten får många plus från mig :) Ni borde spana in hennes blogg för hon varierar sin stil ganska mycket från dag till dag vilket är roligt att se.



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

Men åh vilken snygg outfit ;) Mycket trevligt inlägg! Hoppas du har en riktigt grym helg tjejen! :) Kram


Kom ihåg






Trackback