Läsarstilen #41

Hörrni, nu drar vi igång igen med Läsarstilen som haft ett litet uppehåll. Det är Linnea som driver bloggen http://linneaekvalls.blogg.se som visar sin outfit här idag!



Linnea säger;
"Inspireras gör jag mestadels av stora modebloggare som fashiontoast, fashionsquared, lisaplace m.f. Dock älskar jag även att inspireras av människor på stan och olika streetstyle-hemsidor! Lookbook.nu är en riktig guldgruva! När det kommer till kändisfronten inspireras jag en del av Nicole Richie, Olivia Palermo, Mary-Kate Olsen och Vanessa Hudgens."

Hur snyggt?! Jag verkligen stört-älskar mixen med skjortan, de höga bruna shortsen och rosetten kring halsen. En riktigt inspirerande outfit, tjej och bilderna. Tänk vad mycket läckra bilder gör för en outfit. Det här är nog en av de snyggaste outfitsen som jag postat i kategorin "Läsarstilen", ja då förstår ni nog hur mycket jag gillar den!



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback