Lanzarote dag 7

Och så var vi inne på den sista dagen på Lanzarote, eller näst sista men den allra sista hann vi mest bara packa och så innan flyget gick.

På morgonen tog jag och mamma bussen till Puerto del Carmen där vi gick omkring ett par timmar i den stekande värmen.




Vi bad en annan turist ta ett foto på oss :)




Älskar den här bilden, ser ut som ett vykort!



Det var så himla kul för i det samhället så hade de poliser som stod och skrek i visselpipor på vägarna istället för rödljus, sånt man bara sett på film typ.



När vi kom till hotellet igen så la vi oss och solade lite.



Mot eftermiddagen så fotade jag och mamma en del inspirationsbilder för hennes smycken som ska ut på hennes hemsida. Här är några bilder, dock inte dom vi kommer använda oss utav.




Sen på kvällen begav jag mig ut själv och gick i mörket och kikade i massa souvenirbutiker och köpte upp mina sista utlandsslantar.



Kommentarer

Kläderna på andra bilden nedifrån var jättefina, vart har du köpt dem? :)


Kom ihåg






Trackback