Inte som vi tänkt oss..

Hejsan! Nu är jag på svensk mark igen, brr. Dock så är det bara jag och Kevin som tog oss hem till Sverige, mamma, Andreas och Liam är fortfarande kvar på Lanzarote. Liam (min yngsta brorsa) fick nämligen öroninflammation i båda öronen, han hade även vatten i innerörat så han kunde helt enkelt inte flyga hem. Så igår när jag och Kevin landade i Göteborg kom Therese och hennes mamma och hämtade oss, så just nu är jag hos Therese och jag planerar att stanna här tills de andra anländer om några dagar. Så ni får vänta ytterligare ett par dagar på uppdatering och bilder.
Kram!



Kommentarer

nämen stackarn :o hoppas dom får komma hem snart dom också :) och hoppas ni haft det bra utöver denna incident!! kram

men fy, stackars pojk, hoppas han blir frisk snart, kan inte vara kul att vara sjuk så långt hemifrån!


Kom ihåg






Trackback