I'm hoooooome!



Hörrni, nu är jag hemma! Igår natt så kom mamma, Andreas och lillbrorsan från Lanzarote till Göteborg och så övernattade de hemma hos Therese där jag varit en vecka nu, så imorse så satte vi oss i bilen och körde hem. Nog för att jag haft nedrans trevligt hos Therese (som alltid när vi träffas) så var det lite skönt att få komma hem. Här ovan ser ni en bild på mig från Lanzarote och jag har masssssor av bilder att visa er, vi tog nämligen ca 900 stycken hihi. Orkar nog inte uppdatera mer ikväll men imorgon hörs vi och då med bilder från första dagen från resan.

Trevlig kväll, kram!



Kommentarer
» Diana

åh vad fin bild :) Måste har varit underbart på Lanzarote!? Ska bli kul o se lite bilder :)

» Diana

åh vad fin bild :) Måste har varit underbart på Lanzarote!? Ska bli kul o se lite bilder :)

Denna bild skulle ju passa perfekt som ny header på din blogg framåt sommaren!! Supercool och snygg bild!!! :)

du verkar ha haft det bra på semestern, riktigt fin bild! :)


Kom ihåg






Trackback